Apple A2830 iPhone 14 Pro Max 4323mAh, Akkumulátor + ragasztó (OEM) Li-Ion (közvetlen telepítés, nincs felugró ablak, 100%-os állapot)
Származás | OEM |
Elérhetőség: | Raktáron |
Cikkszám: | 8771621866215 |
|
Leírás és Paraméterek
A diagnosztikai akkumulátor beszerelése után a javítás gyorsan befejeződik, és az akkumulátor állapota 100%-ot mutat.
Az iOS 18.3-mal kompatibilis, kiküszöböli a felugró figyelmeztető üzeneteket és optimális teljesítményt biztosít.
A telepítés egyszerű - csak rögzítse, és azonnal használhatja telefonját.
Specifikációk:
- Az eredeti BMS panelt nem kell rögzíteni vagy ragasztani; eldobható vagy megtartható
- Azonnal 100%-os akkumulátor-élettartam, firmware újraírása nélkül
- Nincsenek figyelmeztető üzenetek - a telepítés után nincsenek akkumulátor-értesítések
- Közvetlen telepítés - nincsenek további lépések, csak telepítse és használja
- Teljesen kompatibilis az iOS 18.3-mal
iPhone vagy iPad javításának befejezéséhez használja a Javítási asszisztenst
Ismerje meg, hogyan fejezhet be javítást a Javítósegéd segítségével.
Mikor kell használni a Javítósegédet
Miután egy alkatrészt kicseréltek egy iPhone-ban vagy iPadben, a Javítóasszisztens kalibrációs adatokat telepít a javítás befejezéséhez.
Amikor iOS 18 vagy iPadOS 18 rendszerre frissít, a rendszer kérheti a javítás befejezését a Javítóasszisztens segítségével, ha egy alkatrészt használt alkatrészre cseréltek, vagy ha egy alkatrészt nem kalibráltak egy korábbi javítás részeként.
iPhone 15 és újabb modellek, iPad Pro (M4) és iPad Air (M2) esetén, ha tapasztalattal rendelkezik az elektronikus eszközök javításának bonyolultságában, újra felhasználhatja az azonos típusú készülék alkatrészeit.
Ha egy támogatott készülék egy alkatrészét egy másik, azonos típusú készülék alkatrészére cseréli, a Javítóasszisztens segítségével ellenőrizheti, hogy az alkatrész a várt módon működik-e és megfelelően kalibrálva van-e.
Amire szükséged van
-
A készüléknek Wi-Fi-n keresztül kell csatlakoznia az internethez.
-
A készülék akkumulátorának töltöttségi szintjének több mint 20 százaléknak kell lennie.
-
iOS 18 és iPadOS 18 rendszeren, ha az alábbi eszközök valamelyikével rendelkezik, a Javítósegéd segítségével befejezheti a következő alkatrészek javítását:
-
iPhone 12 és újabb: Hátlapi üveg, akkumulátor, kijelző, hátlapi kamera, TrueDepth kamera
-
iPad Pro (M4): Kijelző, hátlapi kamera, TrueDepth kamera
-
iPad Air (M2): Kijelző
-
A Javítósegéd használata
-
Frissítse eszközét az iOS vagy iPadOS legújabb verziójára . Az eszközének naprakésznek kell lennie a javítás befejezéséhez.
-
Lépjen a Beállítások > Általános > Névjegy > Alkatrészek és szervizelőzmények menüpontra.
-
Koppintson az Újraindítás és javítás befejezése elemre a Javítósegéd használatának megkezdéséhez.
-
Kövesse a képernyőn megjelenő utasításokat.
Tudjon meg többet az alkatrészekről és a szerviztörténetről
Ha nem tudja befejezni a javítást a Javítósegéd segítségével
-
Győződjön meg arról, hogy eszköze Wi-Fi-n keresztül csatlakozik az internethez.
-
Győződjön meg arról, hogy a készülék akkumulátorának töltöttségi szintje meghaladja a 20 százalékot.
-
Indítsa újra az eszközt, és próbálja meg újra követni a lépéseket a javítás befejezéséhez.
-
Ha saját maga szerelte be az alkatrészt, kövesse az alábbi lépéseket:
-
Győződjön meg arról, hogy az alkatrész megfelelően van beszerelve.
-
Próbálj ki egy másik részt.
-
-
Ha valaki más szerelte be az alkatrészt, akkor lehet, hogy az Aktiválási zár védi . Lépjen kapcsolatba a szervizzel, és kérje meg őket, hogy fejezzék be a javítást.
Ha nem fejezi be a javítást, továbbra is használhatja a készüléket, de előfordulhat, hogy az alkatrész nem fog olyan jól működni, mint egy kalibrált alkatrész.
A Face ID vagy a Touch ID használatával nem tudja feloldani a készüléket, fizetni vagy bejelentkezni az alkalmazásokba, amíg az adott alkatrészek kalibrálási folyamata be nem fejeződik.
Az Alkatrészek és a Szervizelőzmények részben a Javítás befejezése felirat jelenik meg az alkatrész mellett, amíg be nem fejezi a javítást a Javítóasszisztens segítségével.
Jótállás | 12 hónap |